بیمه سلامت بازاریاب تلفنی درون خصوص کارت هوشمند ندارد

به گفته گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد منتقمی راد درمورد تماس تلفنی بعضی شرکت‌ها با مردم و پیشنهاد ارائه کارت بیمه، افزود: خدمت ها سازمان بیمه سلامت درون کل کشور از طریق دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود و هیچ‌شکل تماس تلفنی جهت ارائه خدمت با بیمه شدگان یا سایر افراد برقرار نمی‌شود؛ درون نتیجه با شرکت‌هایی که از عنوان بیمه سلامت سوء استفاده کردن کرده و با مردم تماس تلفنی برقرار می‌کنند از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل حراست سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه سلامت یک بیمه پایه هست و بیمه تکمیلی ندارد. بیمه آتیه سازان حافظ هم با وجود اینکه زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت محسوب می شود، به صورت مستقل فعالیت می‌کند.

وی افزود: بیمه‌شدگان می‌توانند همه سوالات و مشکلات خود را با شماره تماس ۱۶۶۶ مطرح کرده و جواب بگیرند؛ همچنین هرگونه تماس از سمت این شرکت‌ها را نیز به سامانه ۱۶۶۶ اطلاع دهند تا درون اسرع وقت پیگیری شود. روزهای دوشنبه هر هفته نیز مدیران سازمان درون تهران و شهرستان ها از طریق همین سامانه تلفنی پاسخگوی سؤالات مردم هستند.

منتقمی راد درون آخر گفت: ارائه خدمت به محرومان و آحاد جامعه یکی از شاخص‌های مورد توجه سازمان بیمه سلامت هست، ولی بعضی افراد و شرکت‌های سودجو، از اعتماد مردم سوء استفاده کردن کرده و حتی درون بعضی موارد مردم را تهدید به ابطال دفترچه بیمه آنها می‌کنند، که مصادیق اخاذی هست؛ سازمان بیمه سلامت ازبرای استمرار اعتماد بیمه شدگان، با این کلاهبرداری ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *