لزوم سرمایه‌گذاری تبلیغی و گردشگری درون برج میلاد

به گفته گروه شهری خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل مجموعه برج میلاد با حضور محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران، صادقی مشاور شهردار تهران، مجتبی حسینی توسل مدیرعامل تازه مجموعه برج میلاد تهران و جمعی از مدیران این معاونت و معاونان مجموعه برج میلاد برگزار شد.

محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درون این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های امیر آریا زند درون طی مدت وقت سرپرستی و ظرفیت و توانمندی تخصصی ومدیریتی ایشان، از سایر مدیران گذشته مجموعه برج که درون مدیریت و هدایت این مجموعه تلاش کرده اند نیز قدردانی کرد و وضعیت امروز برج را که دارای اعتباری ازبرای تهران هست؛ ثمره تلاش آنان دانست.

وی از برج میلاد به عنوان یکی از مجموعه های با اهمیت و شناخته شده گردشگری پایتخت یاد کرد و افزود: برج میلاد ظرفیت بالایی درون حوزه گردشگری، فرهنگی و تبلیغی دارد که باید روی آن سرمایه گذاری کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اذعان داشت: از آنجایی که برج میلاد به عنوان یکی از نمادهای شهر تهران شناخته می شود بنابراین هم مجموعه و برند برج و هم مدیریت آن دارای حساسیت بالایی هست که باید ضمن وقوف به آن، درون جهت اصلاح رویه‌ها و خدمت رسانی به بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان به برج گام برداشت.

وی خدمت رسانی خوب به شهروندان را از جمله اهداف اصلی برج میلاد تهران عنوان و بر لزوم برنامه ریزی ازبرای مراجعه شهروندان تهرانی و همچنین بازدید مسافران پایتخت از برج تاکید کرد.

جوادی یگانه درون آخر خطاب به حسینی توسل اظهار امیدواری کرد که با توجه به سابقه ارزنده و تخصصی درون این حوزه، از این فرصت  ازبرای خدمت رسانی به شهروندان آخر استفاده کردن را داشته باشد.

لازم به ذکر هست؛ امیر آریازند به عنوان سرپرست پیشین مجموعه برج میلاد تهران معرفی شده بود که پس از مدتی استعفا داد و طی مدت وقت کوتاهی سرپرستی مجموعه را حسین قدس ولی بر عهده گرفت که  طی حکم شهردار تهران با برگزاری مراسم رسمی معارفه، مجتبی حسینی توسل به عنوان مدیرعامل تازه سکان هدایت مجموعه برج میلاد تهران را درون دست گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *